Timebestilling, SMS-varsling og CRM med egen mobil app
Gjør tjenestene dine tilgjengelig for selvbetjening på nett 24/7. Bookingsystemet lar deg administrere roller og tilganger for en organisasjon med oppill 1500 mennesker med ulike funksjoner.
TIMEBESTILLING
Et selvbetjent, nettbasert system lar
brukere booke avtaler med saksbehandlere og øvrige funksjoner. Tilgjengeligheten for opptil 1500 saksbehandlere synkroniseres med deres Outlook/Google-kalender.
Enkelt og intuitivt brukergrensesnitt
Tilpasset både PC, nettbrett og mobil
Tilgjenglig 24t i døgnet 365 dager i året
SMS VARSLING
Minimer antallet som ikke møter opp til
avtalt tid med automatisk SMS-varsling i forkant av møter. Unngå dødtid og effektiviser dine ansattes hverdag med møtevarsling på epost og SMS.
Varsler både sakbehandler og klient
En link til kundeportalen lar klientene dine melde avbud / booke ny tid ved behov
KUNDEPORTAL
Inviter kundene dine til en personalisert kundeportal der de kan logge inn, chatte, sende dokumentasjon og betale for tjenester. Klienter kan selv opprette konto første gang de bruker timebooking.
Kryptert chat og meldingstjeneste
Send dokumenter til saksbehandler
Se samtalelogg og historikk i saken din
SIKKERHET
Krypteret informasjonsutvelksling tillater trygg kommunikasjon mellom saksbehandler og kunde. Send beskjeder, dokumenter, filer og chat fortrolig med din kunderådgiver.
Kryptert chat og meldingsfunksjon
Del dokumenter og filer trygt
CRM SYSTEM
Et integrert CRM systemet gjør avtalehåndtering og administrasjon av klienter lekende lett. Få oversikt over fremtidige avtaler og samle all saksinformasjon på ett sted.
All saksinformasjon på ett sted
Enkel og intuitiv avtalehåndtering
MOBIL APP
Administrere avtaler, legg til nye klienter og send møteinnkallelser mens du er på farten. En egen mobil-app til iPhone & Android er utviklet for å forenkle bruken av systemet.
iPhone & Android App medfølger
Forenkler bruken av systemet
GDPR compliant bookingsystem
Vårt bookingsystem overholder personverforordningen GDPR som trådde i kraft i EU og Norge den 25. mai 2018.
Slik fungerer bookingsystemet i praksis
Hvis du ønsker å vite mer om hvordan systemet kan brukes i praksis har vi beskrevet dette i detalj på egen side. Se hvordan de ulike integrasjonene hjelper deg å effektivisere arbeidsdagen til dine ansatte, forenkle kommunikasjon med kunder og automatisere kundeoppfølging med pålitelige varslingsrutiner.