
TIMEBESTILLING
Et selvbetjent, nettbasert system lar
brukere booke avtaler med saksbehandlere og øvrige funksjoner. Tilgjengeligheten for opptil 1500 saksbehandlere synkroniseres med deres Outlook/Google-kalender.
- Enkelt og intuitivt brukergrensesnitt
- Tilpasset både PC, nettbrett og mobil
- Tilgjenglig 24t i døgnet 365 dager i året

SMS VARSLING
Minimer antallet som ikke møter opp til
avtalt tid med automatisk SMS-varsling i forkant av møter. Unngå dødtid og effektiviser dine ansattes hverdag med møtevarsling på epost og SMS.
- Varsler både sakbehandler og klient
- En link til kundeportalen lar klientene dine melde avbud / booke ny tid ved behov

KUNDEPORTAL
Inviter kundene dine til en personalisert kundeportal der de kan logge inn, chatte, sende dokumentasjon og betale for tjenester. Klienter kan selv opprette konto første gang de bruker timebooking.
- Kryptert chat og meldingstjeneste
- Send dokumenter til saksbehandler
- Se samtalelogg og historikk i saken din

SIKKERHET
Krypteret informasjonsutvelksling tillater trygg kommunikasjon mellom saksbehandler og kunde. Send beskjeder, dokumenter, filer og chat fortrolig med din kunderådgiver.
- Kryptert chat og meldingsfunksjon
- Del dokumenter og filer trygt

CRM SYSTEM
Et integrert CRM systemet gjør avtalehåndtering og administrasjon av klienter lekende lett. Få oversikt over fremtidige avtaler og samle all saksinformasjon på ett sted.
- All saksinformasjon på ett sted
- Enkel og intuitiv avtalehåndtering

MOBIL APP
Administrere avtaler, legg til nye klienter og send møteinnkallelser mens du er på farten. En egen mobil-app til iPhone & Android er utviklet for å forenkle bruken av systemet.
- iPhone & Android App medfølger
- Forenkler bruken av systemet
GDPR compliant bookingsystem
Vårt bookingsystem overholder personverforordningen GDPR som trådde i kraft i EU og Norge den 25. mai 2018.
Slik fungerer bookingsystemet i praksis
Hvis du ønsker å vite mer om hvordan systemet kan brukes i praksis har vi beskrevet dette i detalj på egen side. Se hvordan de ulike integrasjonene hjelper deg å effektivisere arbeidsdagen til dine ansatte, forenkle kommunikasjon med kunder og automatisere kundeoppfølging med pålitelige varslingsrutiner.