SLIK FUNGERER BOOKINGSYSTEMET
Se hvordan de ulike integrasjonene hjelper deg å effektivisere arbeidsdagen til dine ansatte, forenkle kommunikasjon med kunder og automatisere kundeoppfølging med pålitelige varslingsrutiner.

Enkel administrasjon
Alle brukere får brukertilgang til et intuitivt kontrollpanel der de kan administere avtaler, sette tilgjengelighet, delegere oppgaver til kollegaer, sende møteinvitasjoner og kommunisere med kundene sine via SMS og epost. Vi har lagt stor vekt på at brukervennligheten skal være like god på mobil som på nettbrett og PC.
Fleksibel tilgjengelighet
Tilgjengelighet og arbeidstid kan settes av brukerene selv, samt av administratorer og koordinatorer. Systemet lar deg legge inn faste pauser eller sette datospesifikk tilgjengelighet. Med andre ord er det svært enkelt å legge inn pauser, ferier, overtid o.l.

Oppdaterte kalendere
Bookingsystemet kan synkroniseres med de ansattes kalender i Outlook 365, iCal, Google Calendar, Hotmail, Yahoo m.fl. Brukerene kan derfor enkelt styre sin egen tilgjengelighet fra kalenderen de er vant til å bruke.

Roller og tilgangsnivåer
Tilgangsnivåer kan settes for hver enkelt bruker og vi har et standard oppsett for brukere, koordinatorer og administratorer. Slike rolleindelinger hindrer at ansatte kan gjøre feil som påvirker systemet eller innstillingene til andre brukere.

Intuitivt å bruke
Hovedmenyen er bygd opp av store knapper med ikon, farger og små spørsmålstegn (ikon) som gir en grundig forklaring når du holder musepekeren over ikonet. Dette gjør det enkelt og intuitivt å finne det du leter etter.

SMS varsling
SMS-varsler kan sendes til både kunder og ansatte. Send avtalebekreftelser etter gjennomført booking og SMS-påminnelse i forkant av avtaler. Systemet lar deg også varsle via epost dersom dette er ønskelig.
Ansatte kan også velge om de ønsker å varsles på SMS når nye de mottar nye avtaler eller avtaleforespørsler. Dette gir normalt raskere responstid. SMS-varsler kan skrus av etter arbeidstid dersom man ikke ønsker å bli forstyrret på fritiden sin.

Sjekk tilgjengeligheten til kollegaer
Systemets kalender lar deg raskt og enkelt sjekke tilgjengeligheten til dine kollegaer. Ved å huke av de du ønsker å sjekke i sidemenyen får du raskt oversikt når vedkommende er opptatt. Dette er nyttig dersom du må delegere en oppgave eller ønsker å inkalle til møte.

Enkelt å melde avbud / foreslå ny tid
Ved sykdom kan de ansatte enkelt foreslå ny tid og dato. De kan også be kunden foreslå ny tid basert på ledig tid i kalenderen din. Kunder har også mulighet til å melde avbud eller foreslå nytt tidspunkt dersom uforutsette ting oppstår. Dette gjøres med en stor knapp i eposten som bekrefter avtalen eller fra en link i SMS meldinger. Både SMS som bekrefter avtale og avtalepåminnelse på SMS inneholder link som gjør det enkelt å varsle avbud.
Automatisert kundeoppfølging
Automatisk oppfølging i form av predefinerte epost-maler eller påminnelse om manuel oppfølging sørger for at ansatte ikke glemmer viktig kundeoppfølging.
Automatiske varsler kan tilpasses hver enkelt tjeneste.

Widget til webside
Widgeten er identisk med den blå fanen du ser nederst på nettsiden vår. Den er enkel å tilpasse og kan "klistres" til en ønsket webside med en enkel html-kode. Praktisk for å ta i mot beskjeder, chatte, motta betalinger, sende dokumenter eller ta i mot bookinger.
Våre kundeveiledere svarer på spørsmål og demonstrere løsningen
En av våre kundeveiledere kontakter deg på telefon for å svare på spørsmål du måtte ha.
Vi kan også demonstrere hvordan løsningen fungerer ved å dele skjerm på Skype.
Ønsker å prøve løsningen setter vi gjerne opp en demo-konto for deg.