Sosiale medier

GOOGLE LOCAL GUIDES

Anmeldelser er kraftfulle. Nå lanserer Google sin egen tjeneste for innhenting av anmeldelser - og linker det til Google Søk, Maps, Min bedrift og Adwords!

Hvordan påvirker det min bedrift?
Google dominerer i søk på alle enheter i Norge. Når du søker etter en bedrift vil Google vise deg nettsiden, Google+ siden, Google Maps oppføringen og annen relevant informasjon som telefonnummer, åpningstider og anmeldelser.


Hva bør jeg foreta meg?
Sjekk at du har registrert oppdatert kontaktinfo på Google+, Gule Sider, 1881, Proff, Facebook, Instagram o.l. Benytt gratis oppføringer som dette for alt det er verdt. Begynn å samle inn anmeldelser fra kunder.

PS: Ikke betal for oppføring i kataloger - det er nesten verdiløst!

Vi bistår kundene våre med:
  • sette opp bedriftsider
  • innhente anmeldelser
  • designe digitale profiler 
  • kartlegge ulike oppføringer
  • korrigere feilaktig informasjon
  • respondere på dårlige anmeldelser

FACEBOOK BEDRIFT

Vi bistår bedrifter med å styrke sin sosiale tilstedeværelse gjennom oppsett av bedriftssider, annonsering, design, verktøy for effektiv administrasjon av flere kontoer og rådgivning.

Trenger jeg både Facebook og nettside?
For de fleste bedrifter er det ikke snakk om enten eller, men både og. Mens en nettside på mange måter kan regnes som en statisk informasjonskanal er Facebook en to-veis kommunikasjonskanal. Ettersom folk oppgir mye personlig informasjon er mulighetene for målretting gode. Facebook lar deg sirkle inn målgrupen basert på detaljert informasjon som:
  • Sivilstatus
  • Alder og kjønn
  • Jobb og utdannelse
  • Geografisk tilhørighet
  • Interesser og hobbyer
Kontakt oss i dag for mer info om hva vi kan gjøre for din bedrift.

Share by: